مک بوک ایر

مک بوک ایر

مک بوک ایر

برای دیدن انواع مدل و قیمت مک بوک ایر اینجا را کلیک کنید.

مک بوک ایر

مک بوک ایر (M1، 2020) به باریک‌ترین لپ‌تاپ‌های اپل جهشی عظیم به جلو بخشیده است.

با پردازنده بسیار تحسین شده Apple M1 سازنده، تراشه مبتنی بر ARM که جایگزین پردازنده های اینتل مدل های قبلی شده است،  به یکی از قدرتمندترین لپ تاپ های نازک و سبک تبدیل شده است.

به لطف این تراشه جدید، مک بوک ایر (M1، 2020) نه تنها عملکرد بیشتری را افزایش می دهد، بلکه راندمان انرژی بهتر و عمر باتری بیشتر را نیز دریافت می کند.

بنابراین، این Air جدید، داخلی های ارتقا یافته، به ویژه تراشه M1 را بدون هیچ هزینه اضافی ارائه می دهد.

اگر تحت تأثیر مدل مبتنی بر اینتل قرار نگرفتید، شاید این مدل نظر شما را تغییر دهد. این به ویژه با توجه به اینکه رقبای ممتاز ویندوز 10، HP Spectre x360 و Dell XPS 13 (اواخر 2020)، هر دو گران‌تر

هستند و MacBook Air (M1، 2020) را رقابتی‌تر می‌کنند.

مک بوک ایر

رقبا

با توجه به قیمت رقبای ویندوز 10 مانند HP Spectre x360 و Dell XPS 13 (اواخر 2020) که هر دو گرانتر هستند، برچسب قیمت Air حتی رقابتی تر به نظر می رسد.

البته، این مطمئناً یک لپ‌تاپ ارزان نیست، اما به‌خصوص در مقایسه با رقبای مشابه خود – چیزی که اپل در گذشته به آن متهم شده بود، احساس قیمتی بیش از حد هم نمی‌کند.

 

بنابراین، این مدل دقیقاً شبیه آخرین مدل (و مدل قبل از آن) به نظر می رسد (و احساس می شود).

برای افرادی که ظاهر مک بوک ایر را دوست دارند، ممکن است این خبر خوبی باشد، اما ما احساس می کنیم که این یک فرصت از دست رفته است. مک‌بوک ایر مبتنی بر M1 دستگاهی انقلابی و

هیجان‌انگیز است، ما دوست داشتیم ببینیم اپل در طراحی آن نیز ریسک‌هایی را انجام می‌دهد، حتی اگر صرفاً با سبک‌تر کردن آن یا کاهش حاشیه‌های اطراف آن باشد

 

واقعیت این است که HP و Dell اکنون در طراحی لپ تاپ های نازک، سبک و زیبا از اپل پیشی گرفته اند – واقعیتی که چند سال پیش غیرقابل تصور به نظر می رسید.

با این حال، وقتی صحبت از عملکرد به میان می‌آید، هیچ تردیدی نداریم.

M1 ثابت کرده است که جانوری کامل است که اینتل را از بسیاری جهات شرمنده می کند.

مک بوک ایر

کارکرد

در طول مدتی که ما با MacBook Air (M1، 2020) کار کردیم، به طرز باورنکردنی تحت تاثیر عملکرد آن قرار گرفتیم.

این واقعیت که هم برنامه های جدید و هم برنامه های قدیمی به خوبی روی تراشه M1 اجرا می شوند بسیار ستودنی است و تا کنون به نظر نمی رسد هیچ مشکلی در اجرای برنامه های ساخته

شده برای مک های اینتل با استفاده از Rosetta 2، ابزاری که اپل برای اجازه دادن به مک های قدیمی استفاده می کند، وجود نداشته باشد.

برنامه هایی برای اجرا در M1. همچنین، این واقعیت که اکنون می توانید هزاران برنامه و بازی iOS را تقریباً بدون نقص اجرا کنید، یک پیروزی بزرگ است.

عمر باتری نیز فوق العاده به نظر می رسد، و طراحی بدون فن خوب است، زیرا به این معنی است که لپ تاپ بی صدا کار می کند. با این حال، ما نگرانی های خود را در مورد نحوه مدیریت گرما داریم.

در پایان، ما دوست داشتیم اپل در طراحی مک بوک ایر (M1، 2020) کمی جاه طلب تر باشد – اختراع مجدد جسورانه لپ تاپ برای مطابقت با تغییرات اساسی سخت افزاری و نرم افزاری داخلی، این را

یکنواخت می کرد.

مک بوک ایر

طراحی مک بوک ایر

ما اشاره کردیم که چگونه، به لطف قیمت رقابتی خود، مک بوک ایر (M1، 2020) به به چالش کشیدن پیش فرض های مردم در مورد مک بوک ها کمک می کند –

اما مک بوک ایر جدید همراه با مک بوک پرو 13 اینچی (M1، 2020) و مک مینی (M1، 2020)، همچنین انتقادهایی را که اغلب به اپل وارد می شود مبنی بر اینکه محصولاتش بیشتر سبک هستند تا

ماهیت، رد می کند.

مردم اغلب اپل را به‌عنوان محصولاتی با ظاهری زیبا نادیده می‌گیرند، اما وقتی صحبت از سخت‌افزار واقعی به میان می‌آید، هیچ چیز انقلابی خاصی ایجاد نمی‌کند.

اما با مک بوک ایر (M1، 2020)، کاملا برعکس است.

با این لپ تاپ، اپل در واقع کارهای بسیار هیجان انگیزی را در داخل انجام داده است .

macOS Big Sur

تغییر به تراشه M1 خود و ساخت macOS Big Sur از ابتدا برای استفاده از آن – در حالی که طراحی واقعی دستگاه کاملاً بدون تغییر باقی مانده است. این هم خبر خوب است و هم خبر بد.

اول، خبر خوب. برای بسیاری از مردم، طراحی نمادین مک بوک ایر تقریباً کامل است، بنابراین نیازی به تغییر اساسی نمی بینند. در عین حال، مک بوک ایر با ارائه تغییرات جزئی در مشخصات هر سال،

در خطر پیشی گرفتن از رقبای جاه طلب تر بود.

بنابراین، اپل با تمرکز بر ایجاد انقلابی در سخت افزار مک بوک ایر و عدم دستکاری در طراحی، کاری را انجام می دهد که بسیاری از منتقدانش معتقدند که باید انجام دهد: تمرکز بر موارد غیر جذاب و در

عین حال ضروری.

مک بوک ایر

این مک بوک ایر جدید شبیه به سه مدل قبلی است – و این بدان معنی است که هیجانی که با بیرون کشیدن مک بوک ایر جدید از بسته بندی آن به وجود می آید تا حدودی کسل کننده

است، به خصوص اگر یکی از آن ماشین های قبلی را داشته باشید.

شایعاتی وجود داشت مبنی بر اینکه حرکت به سمت سیلیکون خود اپل منجر به تولید دستگاه‌های سبک‌تر می‌شود، اما اینطور نیست .

با این حال، یکی از تغییرات بزرگ طراحی که توسط تراشه M1 فعال شده است، این است که MacBook Air (M1، 2020) اکنون بدون فن است .

این بدان معناست که قطعات داخلی در زیر بار کاری به اندازه کافی خنک می‌مانند و نیازی به ورود فن‌ها و خنک کردن آن‌ها نیست .

نکته

نکته ای در این مورد وجود دارد (که در آینده به آن خواهیم رسید) .  اما این بدان معناست که MacBook Air (M1، 2020) تقریباً بی صدا کار می کند و بسیار چشمگیر است.

کمبود طرفداران می توانست به اپل اجازه دهد تا مک بوک ایر جدید را نازک تر و سبک تر کند . بنابراین جالب است که اندازه و وزن آن مانند مدل های قبلی خود باقی می ماند.

با باز کردن مک بوک ایر (M1، 2020) دوباره با منظره ای آشنا و به روشی خوب روبرو می شوید.

بهترین اضافه شده به طراحی قبلی مک بوک ایر، کیبورد جادویی جدید، دوباره در اینجا گنجانده شده است.

این واقعاً یک صفحه کلید دوست‌داشتنی برای کار کردن است، با وجود تخت بودن کلیدها، احساس لمس و پاسخ‌گویی دارد.

یک دکمه Touch ID دوباره در بالای صفحه کلید قرار دارد و بهترین اسکنر اثر انگشتی است که ما در لپ تاپ استفاده کرده ایم .

بسیاری از اسکنرهای اثرانگشت در لپ‌تاپ‌های ویندوزی برای ورود مطمئن به ما تلاش می‌کنند .

اما دکمه Touch ID در اینجا تقریباً هر بار با موفقیت وارد سیستم می‌شود، حتی زمانی که اسکنر را به طور کامل با انگشت نپوشانده‌ایم.

مک بوک ایر

صفحه نمایش

صفحه نمایش نیز تقریباً مشابه صفحه نمایش مک بوک ایر (2020) است، به جز یک تفاوت بزرگ. بنابراین، هنوز 13.3 اینچ با صفحه نمایش LED با نور پس زمینه 400 نیت و صفحه نمایش رتینا با وضوح

2560 در 1600 است و با فناوری True Tone اپل عرضه می شود .

به طور خودکار دمای رنگ روی صفحه را بر اساس نور محیط تنظیم می کند.

آنچه در اینجا جدید است این است که صفحه نمایش مک بوک ایر (M1، 2020) اکنون از طیف رنگی گسترده P3 پشتیبانی می کند که منجر به تصاویر دقیق تر و واقعی تر می شود .

پشتیبانی از P3 در گذشته فقط در مک‌بوک پروهای گران‌تر یافت می‌شد، بنابراین دیدن این که اپل این ویژگی را به سری مقرون‌به‌صرفه‌تر مک‌بوک ایر خود آورده، بسیار خوب است .

اگر یک عکاس یا ویرایشگر ویدیو هستید که به رنگ های دقیق نیاز دارید، دیگر لازم نیست به طور خودکار به سراغ MacBook Pro بروید.

وب‌کم بالای صفحه نیز با همان وب‌کم FaceTime 720p نسبت به دفعه قبل تغییری نکرده است.

مک بوک ایر

رزولوشن

رزولوشن 720p زمانی که اکثر رقبا وضوح 1080p را ارائه می‌دهند کاملاً قدیمی به نظر می‌رسد، و با توجه به اینکه این روزها افراد بیشتری زمان بیشتری را در خانه کار می‌کنند .

ما دوست داشتیم اپل به وب‌کم کمک می‌کرد.

با این حال، این شرکت ادعا می کند که به لطف تراشه M1، پردازشگر سیگنال تصویر بازنگری شده است و ظاهراً کاهش نویز و محدوده دینامیکی بهتری را به وب‌کم ارائه می دهد .

همراه با تراز سفیدی خودکار. ما تاکنون فقط برای مدت محدودی از وب‌کم استفاده کرده‌ایم، و خوب به نظر می‌رسید، اگر نه شگفت‌انگیز.

از نظر پورت، همان دو پورت Thunderbolt 3 و یک جک صدا را در MacBook Airs اخیر دریافت خواهید کرد.

پورت‌های Thunderbolt 3 از شارژ پشتیبانی می‌کنند و می‌توان از آن برای تغذیه مانیتورهای خارجی و انتقال داده تا 40 گیگابیت بر ثانیه استفاده کرد.

ما خوشحالیم که می بینیم که حرکت اپل به سمت تراشه M1 خود، به جای اینتل، به معنای از دست دادن پورت های Thunderbolt نیست . (Thunderbolt یک رابط توسعه یافته توسط اینتل است).

مک بوک ایر

کارایی

به محض شروع استفاده از MacBook Air (M1، 2020) تحت تأثیر قرار گرفتیم.

سریع راه‌اندازی می‌شود (یکی از مزایای اضافی تراشه M1)، Big Sur سریع و پاسخ‌گو به نظر می‌رسد . ظاهر جدید سیستم عامل واقعاً تحت تأثیر قرار می‌دهد.

رابط کاربری ظاهر مدرن تری دارد .

با رنگ های روشن و پر جنب و جوش که واقعاً صفحه نمایش مک بوک ایر را به رخ می کشد. همچنین شلوغی کمتری دارد، بنابراین آیکون‌ها و گزینه‌ها غرق نمی‌شوید، در حالی که مرکز کنترل بر اساس

نسخه در iOS دوباره طراحی شده است.

به نظر تمیزتر می رسد و استفاده از آن راحت تر است.

همه برنامه‌هایی که معمولاً در macOS روی مک‌بوک‌های مبتنی بر اینتل اجرا می‌کنید .

باید با MacBook Air جدید (M1، 2020) به خوبی کار کنند . به لطف برخی جادوگری نرم‌افزاری با استفاده از ابزار Rosetta 2 اپل، که به برنامه‌ها اجازه می‌دهد با معماری جدید اجرا شوند.

مک بوک ایر

cpu m1

ما ترکیبی از برنامه های جدید ساخته شده برای تراشه M1 و همچنین برنامه های قدیمی ساخته شده برای مک های اینتل و اجرا از طریق Rosetta را امتحان کردیم .

و تفاوت قابل توجهی از نظر عملکرد وجود نداشت. این واقعیت که می‌توانید به‌طور یکپارچه برنامه‌های قدیمی‌تر را روی مک‌بوک ایر جدید اجرا کنید واقعاً قابل ستایش است .

تراشه M1 مبتنی بر معماری ARM است . یکی از بزرگترین معایب ویندوز 10 در دستگاه‌هایی که بر روی تراشه‌های مبتنی بر ARM کار می‌کنند این است که شما محدود هستید.

برای اجرای فقط برنامه های سازگار با ARM از فروشگاه ویندوز. انتخاب نسبتاً کمی از اینها وجود دارد و این به شدت کاربرد این دستگاه ها را محدود می کند. مایکروسافت باید روزتای خودش را بیاورد.

نه تنها می‌توانید تقریباً هر برنامه Mac موجود را در MacBook Air (M1، 2020) اجرا کنید . بلکه به لطف تراشه M1 که از معماری مشابه آیفون‌ها استفاده می‌کند، اکنون می‌توانید هر برنامه یا بازی iOS را

نیز اجرا کنید. این حجم عظیمی از ابزارهای جدید را به مک بوک می آورد و واقعاً هیجان انگیز است.

اجرای برنامه

برنامه‌ها و بازی‌های iOS بیش از هر زمان دیگری از ویژگی‌های غنی و گرافیکی چشمگیرتر هستند و دسترسی به آن‌ها می‌تواند بازی را تغییر دهد.

ما چند بازی iOS را بازی کردیم و آنها کاملاً روی مک بوک ایر اجرا شدند . ناگهان مک بوک به یک ماشین بازی مناسب تبدیل شد.

ما توانستیم تعداد زیادی برنامه را به طور همزمان اجرا کنیم، به راحتی بین آنها جابه‌جا می‌شویم . و Apple MacBook Air (M1,2020) به خوبی به کار خود ادامه می‌دهد. در طول آزمایشات ما احساس

سرعت و توانایی داشت.

به عنوان مثال، انتقال یک فایل بزرگ 14 گیگابایتی از یک SSD خارجی کمتر از یک دقیقه طول کشید. این واقعاً شبیه یک ماشین سریع و پرشور است.

سرعت

اپل ادعا می‌کند که مک بوک ایر جدید سه برابر سریع‌تر از سایر لپ‌تاپ‌های هم‌رده خود است . از ۹۸ درصد لپ‌تاپ‌های رایانه‌ای که در سال گذشته فروخته شده‌اند سریع‌تر است.

همچنین می گوید که موتور عصبی 9 برابر سریعتر از مک بوک ایر قبلی است . SSD آن به لطف M1 و آخرین فناوری فلاش تا دو برابر سریعتر است.

نکته‌ای که باید به آن توجه کرد این است که طراحی بدون فن مک‌بوک ایر (M1، 2020) می‌تواند به این معنی باشد که وقتی کارهای سختی را در مدت زمان طولانی انجام می‌دهد .

عملکرد آن کاهش می‌یابد. از آنجایی که هیچ فن برای جلوگیری از گرمای بیش از حد آن وجود ندارد .

تنها کاری که می‌تواند انجام دهد کاهش عملکرد قطعات – معروف به throttling – برای کنترل دما است.

مک بوک ایر

مک بوک پرو با مک بوک ایر

در واقع، به همین دلیل است که حرفه ای ها ممکن است بخواهند به سراغ مک بوک پرو 13 اینچی جدید بروند.

این تراشه همان تراشه M1 مک بوک ایر را دارد، اما دارای فن هایی است که به این معنی است که می توان از آن برای کارهای فشرده در مدت زمان طولانی تری استفاده کرد .

بدون اینکه، اپل ادعا می کند، گاز گرفتگی ایجاد کند.

این یک خبر عالی برای MacBook Air است – و خبر کمی کمتر برای MacBook Pro 13 اینچی (M1، 2020). از آنجایی که مک بوک ایر (M1، 2020) لپ تاپ بسیار خوبی است، تقریباً باعث می شود مک

بوک پرو احساس غیرضروری کند. عملکرد در استفاده روزمره ما تقریباً مشابه به نظر می رسید، و ما حتی با ویرایش ویدیوی 8K در Final Cut Pro بازی کردیم .

و در حالی که به نظر می رسد اپل مایل است . تاکید کند که Air قادر به ویرایش ویدیوی 4K است – در واقع کار بسیار خوبی انجام داد. در 8K نیز، به ما این امکان را می دهد که به راحتی از طریق چندین

منبع 8K کاوش کنیم. بسیار چشمگیر.

نتیجه

بنابراین، با آن افزایش عملکرد، همراه با پشتیبانی از طیف رنگی جدید P3، MacBook Air (M1، 2020) یک انتخاب عالی برای ویرایشگرهای ویدیویی است .

که لپ‌تاپ مقرون‌به‌صرفه‌تری نسبت به MacBook Pro می‌خواهند . این امر توجیه خرید مک بوک پرو 13 اینچی را کمی سخت تر می کند . هرچند که دارای چند ویژگی کلیدی است که ایر از آن بی بهره

است، مانند نوار لمسی و خنک کننده بهتر.

داشتن هر دو مک بوک در انجام وظایف با شدت بالا برای مدت زمان طولانی باید شکاف عملکرد بزرگتری را به نفع Pro نشان دهد.

اما برای اکثر مردم، MacBook Air (M1، 2020)، قدرت و عملکرد زیادی را ارائه می دهد.

مک بوک ایر

عمر باتری

در مورد عمر باتری، می‌دانستیم که «سیلیکون اپل» جدید در مصرف انرژی کارآمدتر خواهد بود . بنابراین جای تعجب نیست که مک‌بوک ایر جدید طولانی‌ترین عمر باتری را در میان مک‌بوک ایر تا کنون دارد – تا 15 ساعت وب بی‌سیم.

به گفته اپل، مرور یا حداکثر 18 ساعت ویدیو.

ما از عمر باتری مک بوک ایر بسیار تحت تاثیر قرار گرفته ایم .

حتی پس از چند ساعت کار (و مرور وب)، باتری تنها چند درصد کاهش یافته است .

حتی اگر آن را برای یک روز در حالت آماده به کار رها کنید و به حالت عادی برگردید .

سطح باتری همچنان بالاست.

مک بوک ایر

در تست رسمی باتری ما، که در آن یک ویدیوی حلقه‌ای 1080p با روشنایی 50 درصد تا زمانی که باتری تمام شود اجرا می‌کنیم .

MacBook Air (M1، 2020) 11 ساعت و 15 دقیقه بسیار چشمگیر دوام آورد.

این بسیار بیشتر از دوام مدل قبلی در همان آزمایش‌ها است (7 ساعت و 55 دقیقه) . همچنین از آخرین نسخه Dell XPS 13 نیز (11 ساعت و 1 دقیقه) شکست می‌خورد.

این بدان معناست که شما باید به راحتی بتوانید یک روز کاری کامل (و بیشتر) را بدون نیاز به شارژ مک بوک ایر بگذرانید .

اگرچه بدیهی است که اگر کارهای فشرده تری با آن انجام دهید باتری سریعتر خالی می شود.

به 13 ساعت و 22 دقیقه بزرگی که مک بوک پرو 13 اینچی جدید (M1، 2020) مدیریت می کند نمی رسد، اما نمی توانیم تصور کنیم کسی از عمر باتری مک بوک ایر (M1، 2020) شکایتی داشته باشد. .

مک بوک ایر

بخر اگر …

شما یک مک بوک مقرون به صرفه می خواهید

مک بوک ایر (M1، 2020) نه تنها یکی از بهترین مک‌بوک‌هایی است که اپل تا به حال ساخته است، بلکه ارزان‌ترین هم است. این ارزش فوق العاده است.

شما یک لپ تاپ قدرتمند باریک و سبک می خواهید.

عملکرد مک بوک ایر (M1، 2020) واقعاً چشمگیر است .

به طوری که بسیاری از افرادی که به خرید مک بوک پرو فکر می کنند باید به جای آن به این موضوع فکر کنند.

شما یک باتری طولانی مدت می خواهید.

مک بوک ایر (M1، 2020) باتری فوق العاده ای دارد . می تواند در طول یک روز کاری یا مدرسه به راحتی برق را تامین کند.

مک بوک ایر

بررسی Apple MacBook Air M2: 

مک بوک ایر

ارتقا یک صفحه نمایش بزرگتر در بدنه سبک تر و نازک تر، به علاوه تراشه جدید M2 سریع با عمر باتری فوق العاده دریافت می کند.

مک بوک ایر محبوب اپل از زمانی که برای اولین بار در سال 2008 معرفی شد، بزرگترین طراحی مجدد خود را داشته است، شکل کلاسیک گوه ای خود را کنار گذاشته و آن را نازک تر، با صفحه نمایش بزرگتر و بهتر از همیشه برای سال 2022 کرده است.

این لپ‌تاپ اصلاح‌شده بر اساس تغییرات داخلی ایجاد شده با مدل متحول کننده بازی M1 در سال 2020، تراشه نسل بعدی M2 اپل را در بدنه آلومینیومی صاف‌تر معرفی می‌کند.

فریم بیرونی از طراحی ساده و یکپارچهسازی با سیستم‌عامل مک بوک پرو 14 اینچی از سال گذشته استفاده کرده است، بدون باریک شدن، فقط بالا و پایین صاف با کناره‌های صاف. با این حال، M2 Air 4.8 میلی‌متر نازک‌تر، 50 گرم سبک‌تر و 20 درصد حجم‌تر از مدل قدیمی است که آن را بسیار باریک‌تر از Pro با ظاهر نسبتاً درشت‌تر می‌کند.

مک بوک ایر

علیرغم قاب باریک، لپ‌تاپ فوق‌العاده محکم و بدون انعطاف در عرشه و درب سفت به نظر می‌رسد. درب را باز کنید تا یک صفحه نمایش بزرگتر و 13.6 اینچی نمایان شود که 25 درصد روشن تر و به همان اندازه واضح و زیبا است و در عین حال نسبت به اندازه 13.3 اینچی که جایگزین آن شده است، دارایی بیشتری را برای کار فراهم می کند.

این یک بریدگی در بالای صفحه نمایش دارد که مانند مک بوک پرو، یک وب کم 1080p بهبود یافته را در خود جای داده است، که برای ما که هنوز به جلسات مجازی زنجیر شده ایم، یک ارتقاء دیرهنگام است. Air دارای چهار بلندگوی پنهان در عرشه خود است که برای لپ‌تاپ بسیار مناسب هستند و صدای نسبتاً وسیع و فراگیر را پخش می‌کنند.

مک بوک ایر

مشخصات فنی مک بوک ایر

  • Screen: 13.6in LCD (2560×1600; 224 ppi) True Tone
  • Processor: Apple M2 with eight or 10-core GPU
  • RAM: 8, 16 or 24GB
  • Storage: 256GB, 512GB, 1TB or 2TB SSD
  • Operating system: macOS 12 Monterey
  • Camera: 1080p FaceTime HD
  • Connectivity: wifi 6, Bluetooth 5, 2x USB-C/Thunderbolt 3, headphones
  • Dimensions: 215 x 304.1 x 11.3mm
  • Weight: 1.24kg

سرعت M2 و عمر باتری بسیار طولانی

مک بوک ایر

مک بوک ایر 2022 یکی از اولین ماشین هایی است که نسل بعدی تراشه M2 اپل را دارد. این یک ارتقاء تدریجی از جهش یک بار در یک نسل است که توسط M1 در سال 2020 انجام شد، اما هنوز تا 18٪ سریعتر است و 35٪ گرافیک قوی تر دارد.

M2 مک بوک ایر را به ماشینی سریع و با قابلیت تبدیل می کند که به راحتی از پس هر نیاز محاسباتی عمومی و کارهای سخت تر بر می آید. این یک دستگاه بدون فن است که باعث می شود در هنگام کار کاملا بی صدا باشد. لپ تاپ برای سه ساعت کار نسبتاً سخت دستکاری عکس با فایل های تصویری بزرگ در حالی که به یک صفحه نمایش 4K جداگانه متصل بود خنک ماند. اگر نمی‌دانید کار شما از نظر محاسباتی بسیار سخت است، من انتظار دارم که هوا برای اکثر افراد بیش از حد توان باشد، علی‌رغم عدم وجود فن خنک‌کننده.

عمر باتری همچنان در کلاس پیشرو است، به طور منظم بیش از 16 ساعت کار بین شارژ، از جمله چندین ساعت ویرایش عکس در Affinity Photo، باز بودن 20 برگه یا برگه در کروم در اکثر مواقع و استفاده از Apple Mail، Typora، Evernote. و انواع برنامه های چت و ابزارهای کوچکتر. برای سخنرانی یا محل کار نیازی به حمل شارژر ندارید.

شارژ کامل Air با شارژر 35 واتی و کابل MagSafe دو ساعت و 15 دقیقه طول کشید و در عرض یک ساعت به 50 درصد رسید، اما در صورت داشتن یک آداپتور 67 وات یا بالاتر می‌تواند به سرعت تا 50 درصد شارژ شود.

مک بوک ایر

مک بوک ایر از مواد بازیافتی از جمله آلومینیوم، فولاد، قلع، عناصر خاکی کمیاب و پلاستیک ساخته شده است. اپل در گزارش خود تأثیرات زیست محیطی رایانه را تجزیه و تحلیل می کند.

 

 

 

macbook
ارسال دیدگاه